1.
Izmantot muzeju virtuālās
tūres, veidot uz redzamo informāciju balstītus uzdevumus;
2.
Šobrīd esot piemērots
laiks uzmanību vairāk vērst uz kultūras apguvi un atstāt matemātiku un latviešu
valodu nostāk. Noturēt mazu ievada video stundu un aizraut skolēnus, ar kādu
tēmu, piemēram, piramīdām, Renesanses laiku utt. un likt veidot projektus (Vēlams
skolēnu drošības dēļ noradīt adreses, kurās meklēt informāciju);
3.
Radošā rakstīšana: veidot
savu personīgo dienasgrāmatu ar ierakstiem, ko pa dienu dara mājās. Vēlāk būs
interesanti pārlasīt;
4.
Vēstules rakstīšanas
treniņš, ar sūtīšanu konkrētam adresātam (piemēram, vecmāmiņai, kuru šobrīd
nedrīkst apciemot);
5.
Mājturība: publicēt
recepti, kas visiem jāizmēģina, tad dalīties ar bildēm un izveidot diskusiju
par to, kā veicās gatavošanā;
6.
Mājturība: pārbaudīt visu
mājinieku drēbju skapjus, vai nav vajadzība iešūt trūkstošas pogas;
7.
Pārrunāt ar bērniem
Veselības mācības tēmās: roku mazgāšana un personālā higiēna.
8.
Stāstīt par to, kas notiek
šobrīd pasaulē (izlaižot detaļas par mirstību un sazvērestības teorijām)
Bērniem ir jājūtas drošībā, skolotājam ir jāiedrošina uzticēties policistiem un
pārējiem valsts ierēdņiem, kuri par mums rūpējas. Skolotājam jāiedrošina skolēni
uzdod sev uztraucošus jautājumus un jāsniedz uz tiem atbildes.